„Kodėl verta naudoti „Google Ads“ ir „Ar veikia „Google Ads reklama“?“ yra dažnai ieškomos frazės „Google“, kurios rodo, kad daugelis rinkodaros specialistų ir verslo savininkų girdėjo apie „Google Ads“ (anksčiau žinomą kaip „AdWords“), bet nesate tikri, ar ir kaip tai gali jiems padėti. Manome, kad „Google Ads“ – „Google“ labai sėkminga mokama už spustelėjimą (PPC) reklamos sistema – gali veikti beveik bet kokio tipo verslui. Naudoti „Google Ads“ (ar bet kurią PPC platformą) reikalauja laiko ir pinigų, tačiau tūkstančiai įmonių nustatė, kad tai laiko ir pinigų verta investicija, nes „Google Ads“ suteikia matuojamą investicijų grąžą (ROI). Mes skyrėme daugybę puslapių, kaip turėtumėte naudoti „Google Ads“. Šiame įraše atsakysime į klausimą, kodėl turėtumėte jį naudoti.
„Google Ads“ yra mastelis
Vienas iš sudėtingiausių iššūkių bet kuriam rinkodaros specialistui yra rasti mastelio šaltinius – tai reiškia, kad penkis kartus daugiau pastangų nereikia gauti penkis kartus daugiau potencialių klientų. „Google Ads“ yra labai mastelis, todėl kai kurios įmonės per metus išleidžia milijonus dolerių „Google Ads“ reklamai. Jei sukuriate „Google Ads“ kampaniją, kuri konvertuojama pelningu tempu, nėra jokios priežasties dirbtinai riboti išlaidas šiai kampanijai. Galite padidinti savo PPC biudžetą ir jūsų potencialūs klientai bei pelnas atitinkamai padidės. Tai daro „Google Ads“ labai veiksmingą verslui, kuriam reikia daug potencialių klientų, bet trūksta laiko ir darbuotojų.
„Google Ads“ yra pamatuojamas
Palyginti su tradiciniais rinkodaros kanalais, pvz., televizija ir žurnalų reklama, internetinė rinkodara yra labai matuojama, o „Google Ads“ PPC yra vienas iš labiausiai matuojamų internetinių kanalų. SEO srityje sunku atlikti tikslius matavimus, nes negalima visada žinoti, kokios veiklos lėmė pagerėjusius ar pablogėjusius reitingus. Tada yra visa „nepateikta“ farsas. Socialinės žiniasklaidos taip pat gali būti sunku matuoti. Palyginti, „Google Ads“ yra skaidresnis, pateikiantis daugybę PPC metrikų, leidžiančių išsamiai matyti, kas veikia ir kas ne. Galite gana greitai nustatyti, ar jūsų kampanijos nesėkmingos ar grąžina ROI.
„Google Ads“ yra greitesnis nei SEO
Naujoms įmonėms ir svetainėms gali prireikti mėnesių, kad pamatytų SEO rezultatus. Ši suvokiama „bausmė“ anksčiau buvo vadinama „Google“ smėlio dėžės efektu – žmonės manė, kad „Google“ tyčia filtruoja naujas svetaines iš rezultatų. Tikriausiai problema yra ta, kad konkurencija yra ūmi ir svetainei reikia „įrodyti“ save ir užsidirbti autoriteto bei nuorodų.
„Google Ads“ yra puikus sprendimas naujoms įmonėms, nes nereikia laukti ilgai, kol pamatysite rezultatus. Dirbdami su savo svetainės SEO, galite investuoti į „Google Ads“ kampaniją ir nedelsiant gauti įspūdžių ir spustelėjimų. Kadangi tai taip greita, tai taip pat geras būdas išbandyti, ar tam tikras raktažodis ar auditorija verta siekti per organinę paiešką – jei tai konvertuoja gerai „Google Ads“, galite daryti išvadą, kad verta siekti reitinguoti SEO ir plėtoti savo turinį toje srityje. (Tai tik vienas iš būdų, kaip „Google Ads“ ir SEO yra du puikūs skoniai, kurie puikiai dera kartu.)
Kaip papildomą privalumą, dažnai galite pradėti naudoti „Google Ads“ labai pigiai – „Google“ dažnai siūlo kuponus (iš esmės nemokamą PPC biudžetą) naujiems reklamuotojams. Dabar ji vykdo specialią akciją „Google Ads Express“: užsiregistruokite iki gruodžio 16 d. ir gaukite nemokamą mėnesį reklamos.
„Google Ads“ yra lengviau nei SEO
„Google Ads“ tikriausiai lengviau išmokti, nes yra mažiau prieštaringos informacijos. Jei nesate šioje pramonėje, gali būti sunku, kaip rinkodaros specialistui žinoti, kurie šaltiniai yra sąžiningi, o kurie tiesiog parduoda patarlės gyvatės aliejų. Kita vertus, nėra visos pramonės, orientuotos į „Google Ads“ „apgaudinėjimą“. Patikrinkite mūsų „Google Ads“ mokymo centrą, kad gautumėte pagalbą pradedant.
„Google Ads“ užima SERP
„Google Ads“ yra „Google“ vaikas (tai turėtų būti – tai sudaro apie 97% jų pajamų), ir laikui bėgant SERP pasikeitė taip, kad vis daugiau vietos viršuje skiriama reklamoms, o ne organiniams rezultatams. Tai gali būti frustruojantis tiek SEO specialistams, tiek vartotojams. Bet jei dalyvaujate PPC, tai ne viskas blogai! Tai galimybė jums pateikti savo pranešimą aukštai SERP, labai spustelėjamu būdu – tai mitas, kad niekas nespaudžia „Google“ reklamų. Užklausoms su dideliu komerciniu ketinimu (užuomina: tai yra tie, kuriuos norėtumėte reklamuoti), finansuotos reklamos pirmajame puslapyje sudaro iki 2 iš 3 spustelėjimų.