Št. Lie 27th, 2024
Populiarūs marketingo metodai mažiems verslams

Kai neturite didelio biudžeto, rinkodara gali būti iššūkis, tačiau yra nemažai veiksmų, kuriuos mažos įmonės savininkas gali atlikti, siekiant pritraukti ir išlaikyti klientų bazę. Skaitmeninės rinkodaros plėtra palengvino mažųjų verslininkų galimybes efektyviai save pristatyti ir pritraukti informuotus pirkėjus.

Reklamuoti savo verslą ar produktą reiškia daugiau nei tik įmonės pavadinimo ir numerio įrašymą ant darbo transporto priemonių. Kai kuriate verslą, pirmasis tikslas yra susikurti klientų bazę. Turėdami geras spausdintuvą, telefoną ir į internetą prijungtą įrenginį, galite sukurti gana apimtis reklamos kampaniją nesinaudodami mokama skaitmenine erdve. Štai septyni mažųjų įmonių rinkodaros būdai, kuriuos galite taikyti, siekdami skatinti savo verslą.

PAGRINDINIAI PRINCIPAI

Mažos įmonės neturi tokio pat reklamos biudžeto kaip didesnės konkurentės, tačiau yra nebrangių būdų pritraukti klientų bazę. Aktyviai dalinant skrajutes iš durų į duris (jei tai leidžiama) ir įrengiant plakatus strategiškai svarbiose vietose, galima efektyviai skleisti žinią. Sekite klientų reakcijas po pirmųjų reklamų, kad sustiprintumėte pradinę komunikaciją, ir nenusigąskite šaltų skambučių – jie gali būti efektyvūs. Papildomos vertės, pvz., nuolaidos ar nemokamos paslaugos pakartotiniams klientams, yra didelis pranašumas, kai verslas veikia. Siūlymai – tiek iš kliento klientui, tiek iš verslo į verslą – taip pat yra svarbūs. Skaitmeninę rinkodarą, įskaitant tradicinius tinklalapius ir socialinę mediją, reikia laikyti prioritetu. Prieš pradėdami rinkodarą Prieš pradedant rinkodarą produktui, padeda sukurti idealų pirkėjo profilį, kuriam norite skirti savo reklamos medžiagas. Kai turite savo idealų klientą, turėsite daugybę rinkodaros metodų pasirinkimo. Dauguma jų yra nebrangios arba nemokamos taktikos (kartais vadinamos gerilų rinkodara). Galite naudoti skirtingus metodus įvairiais verslo ciklo etapais arba naudoti juos visus iš karto nuo pat verslo pradžios.

Lankstinukai

Tai pigios reklamos bombardavimo metodas. Jūs pasirenkate vietą, kurioje norėtumėte dirbti, ir platinate lankstinukus visoms pašto dėžutėms, kurias pasiekiate. Jūsų lankstinukas turėtų būti suprantamas ir konkretus, išryškinantis teikiamas paslaugas ar parduodamus produktus ir suteikiantis kontaktinę informaciją. Pasiūlymas nemokamos konsultacijos, kupono ar nuolaidos gali padėti pritraukti pirmuosius klientus.

Lankstinukai neturėtų būti painiojami su plakatais. Lankstinukai yra informatyvesni, juose išvardijamos teikiamos paslaugos ar produktai, pateikiama kontaktinė informacija, adresai ir specializacijos.

Plakatai

Daugumoje prekybos centrų, viešųjų erdvių ir prekybos centrų siūloma nemokama skelbimų lenta pranešimams ir skelbimams. Šis metodas yra atsitiktinis, bet turėtumėte stengtis padaryti savo plakatą kuo matomesnį ir turėti nuimamas skirteles, kurias klientai galėtų pateikti kaip nuolaidą.

Padarykite kiekvieną vietą skirtingos spalvos, kad galėtumėte sekti, iš kur gaunama daugiausia potencialių klientų. Jei viena sritis generuoja daugumą jūsų užklausų, galite geriau sutelkti savo kampaniją (lankstinukai, skelbimai vietos žiniasklaidoje, šalti skambučiai ir kt.)

Plakatai turėtų būti su patraukliomis nuotraukomis ir įsimintinomis frazėmis, kad žiūrovai prisimintų juos, kai galvos, kur eiti dėl to, ko jiems reikia.

Tradiciniai rinkodaros metodai, tokie kaip radijas, spausdinta reklama ir reklaminiai stendai, neturėtų būti nepaisomi. Kuo daugiau kanalų naudojate, tuo didesnė jūsų ekspozicija.

Vertės pridėjimai

Vertės pridėjimai (arba vertės pridėjimai) yra stiprūs bet kokio produkto ar paslaugos pardavimo taškai. Iš pirmo žvilgsnio vertės pridėjimai labai panašūs į kuponus ir nemokamas konsultacijas, bet jie siekia padidinti klientų pasitenkinimą ir padidinti atotrūkį tarp jūsų ir konkurencijos.

Dažniausiai pasitaikantys vertės pridėjimai apima:

Garantijas Nuolaidas pakartotiniams klientams Taškų kortelę Siūlymų atlygius Lemiamas veiksnys klientui, renkantis tarp dviejų panašių parduotuvių, gali būti ta, kuri siūlo taškų kortelę arba pirmenybinių klientų kortelę. Jums nereikia žadėti mėnulio, kad pridėtumėte vertę – užuot to, atkreipkite dėmesį į tai, ko klientas galbūt nežino apie jūsų produktą ar paslaugą. Svarbu išryškinti vertės pridėjimus, kuriant jūsų reklamos medžiagas.

Siūlymų tinklai

Siūlymų tinklai yra neįkainojami verslui, kurie dažnai apima klientų siūlymus. Juos galima skatinti nuolaidomis ar kitais atlygiais už siūlymą. Tačiau siūlymų tinklai taip pat apima verslo į verslą siūlymus. Jei kada nors esate pasakęs: „Mes čia to nedarysime / neparduodame, bet X gatvėje tai daro“, turėtumėte susipažinti su X savininku ir pasikalbėti su jais apie siūlymų ką nors už ką nors.

Dirbant su baltųjų apykaklių profesijomis, šis tinklas yra dar stipresnis. Pavyzdžiui, advokatas gali jus nukreipti pas buhalterį; savo ruožtu buhalteris gali jus nukreipti pas finansų planuotoją, kuris gali jus nukreipti pas brokerį. Kiekvienoje situacijoje asmuo lažinasi savo profesine reputacija siūlydamas siūlymą. Nepriklausomai nuo jūsų verslo, įsitikinkite, kad sukūrėte siūlymų tinklą, turintį tą pačią požiūrį ir įsipareigojimą kokybei, kaip ir jūs.

Atminkite, kad jūsų konkurencija ne visada yra jūsų priešas. Jei esate per daug užsiėmęs imtis darbo, meskite jiems kelią. Dažnai rasite atgal grąžintą paslaugą – be to, tai gali pakenkti jūsų reputacijai, jei klientas per ilgai lauks.

Sekimas

Reklama gali padėti pritraukti klientus, bet tai, ką jūs darote po to, kai jie atvyksta, dažnai gali būti stipresnė rinkodaros priemonė. Sekimo anketos yra vienas geriausių atsiliepimų šaltinių, kaip jūsų reklamos kampanija vyksta. Klausti galite:

Kodėl klientas pasirinko jūsų įmonę? Iš kur jie sužinojo apie tai? Kurias kitas įmones jie svarstė? Kas sukėlė didžiausią klientų pasitenkinimą? Kas buvo mažiausiai tenkinanti Be to, jei jūsų darbas susijęs su kliento aplankymu, įsitikinkite, kad į artimiausias pašto dėžutes įmesite skrajutę, nes panašių poreikių ir interesų žmonės linkę gyventi toje pačioje vietovėje.

By Gorex

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *